Brezplačni seminar – »Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt«, Ljubljana

Ste na začetku svoje podjetniške poti in bi radi postali bolj
prepoznavni? Poznate vsa orodja, s katerimi si lahko pomagate pri
uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank?

Datum:

  • 24. november 2014, od 14.00 do 15.30 ure
  • 2. december 2014, od 11.00 do 12.30 ure

Kraj: Dunajska cesta 136, Ljubljana

Izvajalec: Data d.o.o.

Na brezplačnem seminarju vas bodo seznanili z vsemi pomembnimi
sestavinami marketinškega načrta, katere lahko uspešno uporabite v
praksi. Posebno pozornost bodo namenili uporabi različnih
tržno-komunikacijskih orodij in na praktičnih primerih prikazali njihovo
funkcionalnost ter kako z minimalnimi stroški priti do prvih kupcev.

Program seminarja:

  • Sestavine marketinškega načrta, prilagojenega podjetniku začetniku
  • Ustrezna predstavitev podjetja pred pričetkom trženjskih aktivnosti
  • Tržno-komunikacijska orodja, njihove funkcionalnosti in smiselnost njihove uporabe
  • Kako in kje začeti s poslovanjem?
  • Kje dobiti kupce za vašo ponudbo?
  • Kako nagovarjati kupce, kako jih pritegniti in zadržati?
  • Kaj je tisto, kar vas loči od konkurence?
  • Kako do zastavljenih ciljev in dolgoročnih uspehov?
  • Osnove nastopanja na trgu
  • Kako z minimalnimi stroški do prvih kupcev
  • Skrb za kupce – načini in orodja za ohranjanje zvestih in zadovoljnih kupcev
  • Kako narediti ponudbo privlačnejšo od konkurence – izpostavite ponudbo z inovativnostjo in kreativnostjo

Seminar je namenjen vsem podjetnikom, ki želijo spoznati osnove
marketinga in podjetnikom, ki še nimajo razvite marketinške funkcije v
podjetju.

Predavatelj: Mojca Korošec

Dodatne informacije in prijave