Brezplačni seminar – »Kako do ‘trend’ ideje in socialna omrežja za podjetnike?«, Ljubljana

Datum: 8. december 2014, od 14.00 do 15.30 ure

Kraj: Dunajska cesta 136, Ljubljana

Izvajalec: Data d.o.o.

Trend lahko definiramo kot smer, v katero gre trg in posledično je
naš uspeh ali nemalokrat celo preživetje odvisno od prilagajanja
le-temu. Vendar pa je ena izmed lastnosti sodobnega gospodarstva tudi
ta, da se trendi menjajo z malodane svetlobno hitrostjo, zato je hitrost
reakcije na spremembe bistvenega pomena, če želimo ostati konkurenčni.

Danes je enostavno nujno pravočasno zaznati aktualni trend, se
prilagoditi povpraševanju in biti korak pred konkurenco na trgu oziroma v
»središču dogajanja«.

Zato ste vabljeni na brezplačni seminar kjer boste izvedeli:

  • kaj sploh je »trend ideja«,
  • kako najti idejo v okolju kjer živimo,
  • kako poiskati »trend«  v tujini,
  • na kaj paziti, ko pripeljete idejo iz tujine,
  • kako ideje preveriti na brezplačen način.

Družabna omrežja so se dodobra ustalila in postala del našega
vsakdana. Če želimo biti kot podjetniki vidni, enostavno moramo biti
prisotni na družabnih omrežjih. Kot trženjski pripomoček so
neprecenljivi, saj nam omogočajo promocijo praktično brez proračuna, kar
je za majhnega podjetnika neprecenljivo. Izdatno pripomorejo k
interakciji s kupci in posledično vplivajo na obiskanost.

Prvi del seminarja bo pojasnil, zakaj so družabna omrežja tako
smiselna in posledično popularna tako med običajnimi ljudmi kot tudi med
podjetniki oziroma tržniki. Dostopnost, cenovna ugodnost, dobra
uporabniška izkušnja in hitra zmožnost interakcije so le nekatere izmed
lastnosti, ki krasijo to vrsto medijev.

Drugi del se bo osredotočil na krajšo predstavitev nekaterih najbolj
uporabljanih pa tudi za podjetnike zanimivih omrežij. Predstavljena bodo
naslednja:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest

V tretjem delu seminarja pa boste dobili nekaj konkretnejših
nasvetov, ki bodo zelo koristni pri učinkovitejši uporabi vsakega izmed
naštetih družabnih omrežij. Vsako omrežje je namreč nekoliko drugačno in
posledično ne moremo vedno staviti na isto formulo.

Predavatelja:

  • Gašper Meden
  • Petra Ilar

Dodatne informacije in prijave